Nieuwe conceptstore

Vernieuwd concept

In deze modelwinkel in Delft wordt de nieuwe formule van DA duidelijk gepresenteerd. Lisette Havermans vertelt hoe in de winkel het verschil naar de consument wordt gemaakt. Ruud van Munster geeft uitleg over de vernieuwde strategie: DA 2021. Het model van positieve gezondheid is uitgerold naar vijf verschillende domeinen, namelijk; dagelijkse routine, verzorgen en genieten, mentaal fit, fysiek fit en de traditioneel drogist.

Beleving en inspiratie

De domeinen hebben in de winkel allemaal een eigen kleur gekregen voor de herkenbaarheid. Binnen de domeinen vind je verschillende assortimenten. Boven de schappen hangen sfeerbeelden voor een optimale winkelrouting en op de schappen zelf vindt de consument verschillende tips om nog beter een productkeuze te maken. Ook de twee nieuwe concepten aromatherapie en de parfumbar vind je terug in de winkel.

De Gezondheidsgids

De DA Gezondheidsgids ondersteunt de medewerkers in hun vak als drogist. Het zet kennis en kunde van de drogist kracht bij. Zo biedt DA al een langere tijd de DA GezondheidsChecks aan, een laagdrempelige manier voor de consument om te testen hoe het met zijn of haar gezondheid is gesteld. De drogist zorgt voor een gezondheidsadvies. De aparte spreekruimte kan gebruikt worden voor een vervolggesprek hierover.

houd je kennis up to date!